Przesyłki wysyłane przez sklep www.occasion.pl są dostarczane za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz firmy kurierskiej DPD. Klient ma możliwość wyboru sposobu dostawy podczas składania zamówienia.
Zamówienia wysyłane firmą kurierską docierają w większości przypadków na drugi dzień od wysyłki. Wyjątkiem może być na przykład nieobecność adresata. W takim przypadku kurier jest zobowiązany dostarczyć przesyłkę ponownie.
Zamówienia wysyłane Pocztą Polską, przesyłką priorytetową również w większości przypadków docierają na drugi dzień od nadania. Wyjątkiem może być zwiększone natężenie pracy poczty - na przykład okres przedświąteczny lub nieobecność adresata. W przypadku nieobecności adresata zostanie wystawione awizo i paczka będzie czekała do odbioru w rejonowym urzędzie pocztowym przez 14 dni. Jeśli w ciągu 7 dni nie zostanie odebrana, wystawione będzie awizo powtórne, a po kolejnych 7 dniach nieodebrania przesyłki, wróci ona do nadawcy.
W takim przypadku, od razu polecamy klientom udanie się do Urzędu Pocztowego, nawet jeśli nie otrzymaliśmy awiza. Po latach współpracy, wiemy jak czasami funkcjonuje Poczta Polska, w związku z tym może się okazać, że paczka bez awizacji, bezpośrednio trafiła do rejonowego Urzędu Pocztowego, mimo, że cały czas adresat był obecny. W takim przypadku należy udać się do Urzędu Pocztowego z dowodem osobistym i zapytać czy przypadkiem nie czeka na nas przesyłka.