Schowek0
Twój schowek jest pusty
Koszyk0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Dostawa towaru

Dostawa towaru

Przesyłki wysyłane przez sklep www.occasion.pl są dostarczane za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz firmy kurierskiej DPD. Klient ma możliwość wyboru sposobu dostawy podczas składania zamówienia.

Zamówienia wysyłane firmą kurierską docierają w większości przypadków na drugi dzień od wysyłki. Wyjątkiem może być na przykład nieobecność adresata. W takim przypadku kurier jest zobowiązany dostarczyć przesyłkę ponownie.

Zamówienia wysyłane Pocztą Polską, przesyłką priorytetową również w większości przypadków docierają na drugi dzień od nadania. Wyjątkiem może być zwiększone natężenie pracy poczty - na przykład okres przedświąteczny lub nieobecność adresata. W przypadku nieobecności adresata zostanie wystawione awizo i paczka będzie czekała do odbioru w rejonowym urzędzie pocztowym przez 14 dni. Jeśli w ciągu 7 dni nie zostanie odebrana, wystawione będzie awizo powtórne, a po kolejnych 7 dniach nieodebrania przesyłki, wróci ona do nadawcy.

 

Minął tydzień, a paczki wciąż nie ma

 

W takim przypadku, od razu polecamy klientom udanie się do Urzędu Pocztowego, nawet jeśli nie otrzymaliśmy awiza. Po latach współpracy, wiemy jak czasami funkcjonuje Poczta Polska, w związku z tym może się okazać, że paczka bez awizacji, bezpośrednio trafiła do rejonowego Urzędu Pocztowego, mimo, że cały czas adresat był obecny. W takim przypadku należy udać się do Urzędu Pocztowego z dowodem osobistym i zapytać czy przypadkiem nie czeka na nas przesyłka.


Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu